.....

Hej igen :)
Igår i skolan så hade vi en staffet som hela skolan skulle springa 6or till 9or. Eftersom min klass går sissta året på skolan så ville vi ha kul och eftersom ingen ville springa så fuskade vi hahah :P
Hela klassen var med på att vi skulle fuska så en kille i min klass genade kanske 400 meter så vi tjänade kanske 1,5 km hahah :) Hon som hade sista sträckan gick in i mål XD vi kom typ i mål 5 min snabbare än alla andra XD
När vi kom tillbaka så grät vår mentor för att vi hade fuskat....  När vi satt där och väntade på att prisutdelningen skulle börja så kom en kille från en annan 9a och sa att han hade ropat "du springer åt fel håll" när killen i min klass fuska och sprang åt fel håll i skogen, då hade en annan kille i min klass ropat tillbaka "men vi fuskar ju!" hahahahaahah typ dog av garv när dom sa det hahahah lät mycket roligare när dom sa det i skolan :)
sen på prisutdelning så nämde dom aldrig min klass hahah.

ha det braa
puss// Emmiiizz 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0