01:28

Stack hem till bästaste Johanna och snackade med henne. Vet inte hur hon lyckades men hon fick mig från att jag sitta och gråta till att skratta sjukt mycket. Blir bara så glad att det finns sånna människor. Jag var helt förtvivlad när jag gick till henne men mådde mycket bättre när jag gick hem igen, Tack. Älskar dig gumman <33 Du förstår mig och vet hur du ska få mig glad. Du är så bäst <3 När jag kom hem så chattade jag med Sophie<3 Du får mig också på bra humör. Hur lyckas ni? Ni är helt underbara männniskor <3 Sen så skrev jag med Jonna. Så först imorrn så blir det stallet med dom bästa: Katarina, Sophie, Sandra och Ida. Hoppas på uteritt barbacka :D Sen på eftermiddan så ska vi till farmor, farfar och Jonna och ha myskväll. Kan dan bli mycket bättre? Är inte särskillt trött men borde väl gå och försöka att sova snart.

Godnatt bitches <33


Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag kommer alltid att finnas där för dig, ring mig när du vill eller skicka ett sms. Jag finns för dig 24/7 gumman<3

Älskar dig också :*

2010-12-30 @ 16:17:23
URL: http://traumatiized.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0