14/12

Jippi "sovmorgon" ;) (eftersom att det var lucia igår så var jag ju i skolan tidigt så idag kunde jag gå upp 1 timme och 45 min senare). Det behövdes för jag kunde inte somna igår pga. min hosta -.- På morgonen så hade vi matte. Jag och Johanna satt i ett rum och när vi gick in i klassrummet när vi hade slutat så hade våran lärare gått igenom en grej som kanske kommer på provet imorrn -.- Han gick inte igenom det ordentligt när vi ville veta så om det kommer på provet så är är jag helt körd. Sen hade vi svenska. Vi gick igenom vad en krönika är. Vi ska skriva egna den här veckan. Blää. Om vi inte blir klara så måste vi göra det på lovet -.- Sen hade vi franska. Vi kollade på film (Y) Det var fisk till lunch så jag gick hem och åt. På slöjden så gjorde jag nästan klart mina vantar. På NO:n så hörde vi en försenad redovisning. Tack och lov kommer inte det på povet. Tack för att ni var sena med att lämna in erat arbete ;) Resten av lektionen så kunde vi fråga varandra om svaren till frågorna till provet. Vi slutade 15 minuter tidigare. Nu måste jag plugga.

Puss//Emmiiizz 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0