Grattis

Hello :) Imorse så var jag tvungen att vara i skolan 07:00. Kul -.- Vi hade luciaträning. Luciatågeet gick bra (Y) Var sjukt nervös när vi skulle gå in och sjunga men det släppte ganska snabbt. Jag är väldigt förkyld så jag sjöng inte så mycket. På NO:n så fick vi veta våra betyg i matte och NO-ämnena. Jag hade VG+ i matte och MVG i Biologi, Kemi och Fysik :D Vi fick risgrynsgröt till lunch. Det var gott. Sen hade vi en lång lunchrast och sen idrott. Vi spelade volleyboll :) Efter det hade vi matte och sen slutade vi :) När jag kom hem så var det bara att sätta sig i bilen för jag skulle iväg och klippa mig. Nu är jag hemma :)

Johanna fyller 15 år idag :D GRATTIS JOHANNA :D <3333

Puss//Emmiiizz <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0