Hello

Var tvungen att vara i skolan 8 imorse, kul. Men träningen gick bra :) Imorrn så är det träning så att jag missar hela projektiden :( När vi hade sjungit igenom alla sånger en gång så var vi klara och då skulle vi ner och ha vanliga lektioner. Vi skulle ha haft engelska men dom hade bytt plats på matten och engelskan. På matten så gick vår lärare igenom ett tal på vår läxa som jag inte hade fattat. Det var typ bara jag som hade gjort resten av läxan. Jag fick beröm när han kollade igenom min läxa (a) Sen hade vi engelska hörförståelseprov :S Det gick inte bra. Provet var på 45 min :O Sen hade vi idrott :) Vi skulle spela volleyboll. Det var roligt :) Såg nog lite roligt ut för jag och Johanna spelade i våra tofflor :P  När vi skulle träna på lite olika slag så var jag med Svahn och Benke. Sen gjorde vi några övningar och sen var det match :) I mitt lag så spelade: Larra, Moa, Patricia, Janni och Adde. Vi var bäst för vi vann :) Efter det hade vi lunch och sen SO. Dom som har Tyska, Svensk/engelska och Franska slutade efter SO medans Spanskan skulle ha lektion (imorrn är det tvärt om) Vi fick välja att gå hem och plugga när det var 10 minuter kvar av lektionen. Dom stackarna som skulle ha spanska hade ju ingen nytta av det :P Nu måste jag plugga :S

Se ya bitches <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0