JUNIOR <33333

Vad ska jag säga. Du är inte så bra på någonting egentligen, du kan inte hoppa ordentligt än, du kan inte göra framdelsvändningar eller gå i skänkelvikning men jag Älskar dig ändå. Du är så bäst <33333333333 Du är helt underbar. Älskar din galopp. Känns som om man flyger fram <33333 Kommer fortfarande ihåg när jag hoppade med dig för fösta gången. Eller "hoppade" :P Du sprang mest igenom alla hinder <333333 Först så ville du inte hoppa utan försökte springa på sidan. När du väl fick hjälpbommar så att du visste att du inte skulle springa där så försökte du hoppa över dom istället och rev hela hindret. Sen försökte du hoppa över hinderstödet också. Lilla söta Junior hoppa över bommarna och inte in i hinderstöden <33333 Vi fick hoppa om eftersom att du inte hoppade som du skulle. Du sprang igenom hindret några gånger också. Men helt plötsligt så hoppade du <33333 Du var så duktig. Var så stolt över dig <3333333 Nu har jag hoppat med dig några gånger och du har blivit duktigare. Du har fortfarande lite problem med att hålla kolla på alla dina 4 ben men det går. Du är lite tveksam men gör som jag ber dig och hoppar över hinderna. Du hoppar inte högt men man måste ju börja någonstans :) <333333

 Du och jag 4 ever <3333333333

 Släpper dig aldrig <333333

 Så bäst, love you <33333333333

 Puss på dig min elskling <33333333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0