Blää

Fick sluta tidigt idag. Vi hade bara halva SO:n och då kollade vi på film. Vi slutade vid 13:45 men skulle ha slutat 14:10. Jippi :) Vi fick välja om vi ville stanna kvar i skolan och jobba eller gå hem och jobba. Såklart att man går hem :P På idrotten så hade vi handboll, blää. HATA,hata,hata. Fick damp på några idioter. Fick typ inga passar alls utan alla typ ignorera mig. Om ett halv år så byter jag skola och slipper träffa alla idioter. Johanna hoppas att du blev lite gladare i alla fall <333 Ikväll så måste jag göra klart hemkunskaps läxan, franska läxan och plugga på endel andra saker som ska in på fredag. Elzka skolan -.- Imorrn så har vi hela skolan räknar och jag ska vara med Agnes och Adde (Y) Hoppas att dom är bra på matte :P


Ha det bra
Puss//Emmiiizz <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0