Fredag

Imorse så hade vi läxförhör på franskan :S Gick inte så bra. Efter det skulle vi översätta en text. Sjukt svårt. Sen så lyssnade vi på redovisningar på NO lektionen, så tråkiiigt. Man orkar inte sitta och lyssna i 50 minuter på när alla berättar om kroppen. Sen hade vi SO-prov :S Men det kändes helt okej :) Vi fick lax till lunch. Jag gillar inte fisk så jag var ju inte direck glad. Efter lunchen så hade vi engelska med våran syslöjdslärare. Vi jobbade i boken och sen tvättade vi bänkarna. Sen skulle vi ner i gympasalen och ha nobelfirande. Efter det hade vi luciaträning. Vi tränade på gången, uppställningen och sången. Man hörde nästan ingenting i hallen för allt ljud bara "försvann". Sen var jag med Johanna :) Vi kollade på hiphip hora. Den var bra. Jag har inte gjort något speciellt sen jag kom hem.

Puss//Emmiiizz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0