Stallet :D

Hej alla söta bloggläsare. Idag så har jag varit i stallet hela dagen :P Helena var inte i stallet så vi red för Linda :) Det var sjukt roligt. För en gångs skull så var Britney pigg :P Vi red gymkhana ute på banan. Det var roligt att rida slalom baklänges. Första gången jag satt bak o fram i sadeln i skritt :P Inte särskillt bekvämt. Dante dumma sig mot Bella. När vi skulle skritta i damsadel så fattade han galoppp men Bella satt kvar. Typ alla trodde att hon skulle ramla av. Lara dummade sig mot Katarina när vi skulle galoppera :S Såg inte exakt vad som hände men jag hörde ett ljud och tittar bak och då ser jag hur hon flyger över halsen på Lara :O Hon landade på nacken, ryggen. Såg skitläskigt ut. Stackars Katta <33 Jag flög också över halsen på Kilroy för typ ett år sen. Då landade jag också på nacken, ryggen. När jag tittade upp så låg jag med benen under ett hinder. Vet inte riktigt hur man lyckas med det. Kommer ihåg hur ont jag hade i hela kroppen dagen efter. Det gjorde inte så ont att ramla av för då är ju kroppen i någon chock men när chocken släpper så får man ont. 
På kvällen så var det julshow och Gymkhana tävling :D Mitt lag vann inte gymkhanan pga. av en tunna :P Aja det var sjukt roligt i alla fall. Man kan ju inte vara allt. Vi var inte vinnare men vi var helt klart snyggast och bästa 2:an ;) <3 När Emma red så lyckades hon välta en tunna och då blev typ MonAmi (som Katta red) rädd och såg inte hur men hon ramla av igen. Stackarn <33 Inte roligt att ramla av. Tur att det inte var så långt ner till marken den här gången ;) Vi behövde inte doppa huvudet i först vatten och sen mjöl :D Dom fick inte använda vattnet för att det var så kallt ute. När gymkhanan var klar så kollade vi på en dressyr uppvisning :) Sen åkte vi hem. När jag hoppade in i bilen så märkte jag att det var -17 grader ute. Inte konstigt att jag tyckte att det var sjukt kallt ute. Påväg hem så hämtade vi mina praolappar. Nu mår jag inte bra. Har ont i huvudet, fryser och hostar :S Hatar att vara förkyld. Ska typ sova snart.

Godnatt <33

Kommentarer
Postat av: Anonym

<33

2010-12-13 @ 13:02:36
Postat av: Katta <3

<33

2010-12-13 @ 13:02:49
URL: http://skiiiitunge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0