<3

Hej sötnosar <3 Idag så började vi 9:00 och hade svenska. Vi skulle planera våran krönika som vi ska skriva :S Det gick inte bra. Jag kunde inte koncentrera mig för alla snackade så mycket. Efter svenskan hade vi matteprov. Det kändes ganska bra. Sen hade vi lunch och sen volleyboll tunering. Mitt lag förlorade alla 3 matcher. Vi var såå duktiga :P Men 2 matcher så fick vi inte dom poängen vi skulle ha. Det var elever som dömde våra matcher. Vi fick gå hem 13:20. Killarna i våran klass kom till final så dom fick stanna i skolan och spela i finalen. Undra hur det gick för dom. Imorrn så slutar vissa 11:10 :D Vi har projekttid och musik och sen slutar vi. Jag lyckades övertala våran svenska och franska lärare att vi inte skulle ha lektion för efter musiken skulle vi ha haft lunch och sedan hemkunskap men där hade vi håltimme eftersom att vi blev klara förra veckan. På svenskan skulle vi fortsätta att skriva våra krönikor och det kunde vi ju lika gärna göra hemma och vi kollar bara på film på franskan och vår lärare förstod att vi inte ville ha musik sen rast i typ 3 timmar och sen franska så därför får vi håltimme där med :D Ikväll så ska jag plugga och klättra. Har inte klättrat på 3-4 veckor :O Har haft så mycket läxor att jag inte hunnit klättra. Får se hur det går :)

Puss//Emmiiizz 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0