Snökaos

Jag hatar verkligen vädret just nu. När jag skulle gå till skolan imorse så blåste alla snö i mitt ansikte och så hade jag motvind hela vägen -.- Plogat hade dom inte heller gjort så det var bara att pulsa fram i snön. När jag kom till skolan så var jag blöt och min mascara hade runnit -.- Vi gjorde inget vettigt på projekttiden och sen på musiken så väntade vi i 20 min på vår lärare. Halva lektionen :O Hela klassen bestämde sig för att gå. När vi kom ner och skulle gå till matsalen för att äta mötte vi honom och han hade glömt att han skulle ha lektion för han hade ätit julbord med sin klass -.- Vi fick egentligen inte gå in i matsalen utan våra metorer men någon hade typ sagt att dom redan var i matsalen och då fick vi gå in. På julbordet hade vi potatis, korv, köttbullar och skinka. Mattanterna la upp maten. Försök att bli mätt på EN skiva skinka och potatis och grönsaker. Jag ville inte ha köttbullar eller korv. Sen fick vi julmust också. Enda gången jag dricker julmust :P Jag tycker inte att julmust är så gott men godare än coca cola och pepsi. Sen skulle vi till hemkunskapen. Förra veckan sa hon att vi inte skulle ha hemkunskap idag men det ändrade hon på. Men vi behövde bara ställa tillbaka lite saker i köken och torka några bord och sen fick vi gå hem. Nu måste jag plugga. Jag vill inte. 46 frågor att lära sig utantill. Hälften är VG/MVG frågor så dom tar tid att lära sig utantill. Ikväll så ska jag till stallet :D

Puss//Emmiiizz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0