Fredag <3

Imorse när jag kom till skolan så sa flera att vi inte skulle ha franska utan att vi hade håltimme men vi skulle visst ha franska. På franskan så sjöng vi och fick pepparkakor, mums. Vi fick tillbaka ett gamalt läxförhör. Det hade inte gått så bra eftersom jag inte hade pluggat till det för jag hade pluggat till SO-provet istället för franska läxförhöret. Det stod Très bien på förhöret i alla fall. När min lärare fick reda på att jag inte hade pluggat så tyckte hon att det var bra för jag kunde bilda meningar tackvare det vi lärt oss tidigare så det var bra :) Sen hade vi NO-prov. Det kändes faktiskt ganska bra :) Vi fick reda på resultatet på matteprovet som vi hade i onsdags. Min lärare sa " Vad ska jag ta mig till med dig!" När han visa mig mitt prov. Jag hade alla rätt :O I måndags så sa han att på matteprovet på onsdag så måste du få minst 39 rätt och nu så fick jag 40 :D Trodde inte att jag skulle få alla rätt men blev skit glad. Första gången jag fått alla rätt på ett matte prov. Sen hade vi SO där så hade vi nutidskryss och sedan Nyhetsdrama :P Man skulle "leka" reportrar och ha en tv sändning. Min grupp var heltklart bäst. På nutidskrysset så var min grupp sämst. Hahaa vi är såå duktiga. Sen fick alla skumtomtar och sen var det lunch. Vi fick hamburgare, inte gott. Jag äter inte biffar i skolan och hamburgarna i skolan är biffar med bröd. Vi åt snabbt sen så tänkte vi gå och plugga engelska. Jag lånde Dennis papper med glosorna på och Robins bok med verben i, tack <3 Men sen så skulle vi inte ha glosförhör. Tack Johanna. På engelskan så fick vi fika och kollade på solsidan (Y) På svenskan så skulle vi skriva på våran krönika men det gick inte att koncentrera sig. Efter svenskan så skulle vi ha bild men vi fick reda på våra betyg och sen fick vi gå hem :) Var hemma runt 14:15. Ikväll så ska jag tillbaka till skolan för vi har avslutning och går på lov :D Jippi. Och så får vi våra betyg också.

Bara så att ni vet så är jag inte dum, döv eller synskadad. Jag fattar, hör och ser vad ni säger och gör!

Puss//Emmiiizz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0