Stallet <3

Hemma efter en sjukt rolig dag i stallet :D Jag, Katarina och Ida flummade som vanligt. Vi hoppade på ridlektionen :) Jag red Dante. Skulle ha ridit Britney men hon är så seg så jag fick byta. Vi hoppade bana med 4 hinder. Vet inte hur högt det var men högre än vi brukar hoppa i alla fall. Kanske 60- 70 centimeter. Vi var bara 5 styckna skulle varit 7. Vi har packat en massa påsar under dagen. Hur mycket äter hästarna egentligen :O Sen hade vi tråkigt så vi bestämde oss för att ha snökrig :D 

 Jag och Katarina <3

 Jag och Katarina <33

Så sjukt roligt. Hahaha <33 Sen så så hade vi skottkärrsrace. Hur roligt kan man ha med snö, en grep, en skottkärra och flumhumör? Har aldrig tråkigt i stallet med Ida och Katarina <3 Skratt förlänger livet ;)
Jag var ju sjukt duktig på att öppna höbalen xD Men det gick till slut. Kniven var ju slö ;) Imorrn så är det sista ridlektionen för den här terminen :( Måste verkligen hyra häst i jul. Måste ju träffa Britney, Kasper och Junior <333 Junior var så söt för han hade rullat sig i boxen och var täckt i torv. Hela manen var full av torv och var helt tovig.

Katarina vi måste hyra häst du, jag och Ida <3 Rida ut barbacka i skogen. Hoppas att vi kan <3

Puss//Emmiiizz <3


Kommentarer
Postat av: katarina

aa, hyr vi några snälla hästar får vi det säkert :D <33

2010-12-20 @ 20:41:57
URL: http://skiiiitunge.blogg.se/
Postat av: katarina

Britney, Fairline och Ulla :D <33

2010-12-20 @ 20:42:45
URL: http://skiiiitunge.blogg.se/
Postat av: katarina

Britney, Fairline och Ulla :D <33

2010-12-20 @ 20:42:54
URL: http://skiiiitunge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0