Onsdag och torsdag

Någon har dampat på min blogg :O Aja, kom på att jag inte berättade hur pigga och knäppa hästarna var igår ;P Först så blev Fairline som Ida red sur på Ulla som Katarina red och "atackerade" Ulla :O Ida flög typ framåt på Fairline när hon hoppa fram och Katarina flög typ bakåt när Ulla sprang fram. Tur att ingen ramlade av. Sen så tänkte jag var snäll mot Sandra som red Frida så jag satt av och gav Sandra ett spö som låg på marken. Lite jobbigt att sitta upp barbacka igen men det gick. Junior var lite snöig på rumpan så jag borsta bort det och han brydde sig inte men när jag borsta bort snön från mitt ben fick han fnatt :O Han hoppade fram och började typ skengaloppera och jag hade långa tyglar och satt inte så bra men jag fick i alla fall tag i ena tygeln så att jag kunde snurra honom och då stannade han tack och lov. Tänkte inte på att han är en liten bebis som bara är 4-5 år och fortfarande ganska rädd av sig, förlåt killen <33

Idag så vaknade jag vid 9 men var såå sjukt trött. När jag vaknat till, ätit frukost, klätt på mig och sminkat mig så åkte vi och handlade och hämtade lite saker till jonnas lägenhet :) Sen åt vi lunch och sen kollade vi på eclipse :D Efter middagen så lockade Jonna mitt hår. Brukar inte ha lockigt hår så det känns ganska konstigt. Kom hem vid 9 och har inte gjort något speciellt sen dess.



Puss//Emmiiizz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0