Varför ljuga?

Skriv inte jag älskar dig om du verkligen inte älskar den personen. Det är inte roligt att någon skriver jag älskar dig men inte menar det. Jag har varit med om det och vet hur hemskt det är när man inser att det inte alls stämmer. Varför ljuga? Inte kul att vara den som blir sårad. Var bara ärliga hur svårt kan det vara? Säg bara det du menar. Jag vill inte höra att jag är underbar om det inte är det du tycker. Jag vill höra sanningen även om det inte alltid är roligt att höra. 

  • Don't TELL me you care, show me
  • Vi delade på ordet kärlek, jag tog kär du tog lek
  • No boys, no problems!
  • Player är för nybörjare, Kärlek är för proffs!
  • Gråt inte över killar, tänk på mascaran ;)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0