Elzka skolan -.-

Slutade 13:30 idag :D På morgonen så hade vi klassinfo och sen SO. Det gick inte bra att jobba eftersom att alla snackade så mycket. Efter det hade vi mentorstid. Så onödigt. Vi gjorde ingenting. Lärarna sa att vi skulle gå in och sätta oss för att dom skulle komma snart och vi väntade i 5-10 minuter och då kom dom in och sa att vi fick gå. Onödigt. Sen hade vi NO. Vi blev nästan klara. Vi har skrivit 3 A4 på datorn med fakta det skulle vara 2 A4 :P Men vi var den största gruppen. Alla andra är 2 och 2 medans vi är 3. Det alla grupper har skrivit kommer vi ha prov på sen där vi har gjort frågorna. 2 G och 2 VG/MVG per grupp och område. Hur ska vi kunna lära oss 27 A4 sidor på kanske en vecka? :O Vet inte när vi får alla papper men vi har provet nästa vecka :S Lära sig 27 sidor ren fakta är sjukt jobbigt med tanke på alla andra läxor vi har. Vi har matteprov nästa vecka också (Y) elzka livet. Sen har vi en massa läxor den här veckan. Kommer ju behöva plugga varje sekund jag kan. Hata skolan. efter NO:n hade vi lunch. Köttbullar och pasta. Blää. Sen hade vi bip test på idrotten. Killarna började och vi fick spela pingis under tiden. Jag har ingen kondition så det gick inte så bra. Vi började springa och efter tag säger min lärare 4 längder till så har ni VG. Det var bara jag och Agnes som sprang för dom andra hade redan slutat. Jag var trött men sprang dom och så sa min lärare nu har ni VG så jag gick av för jag var nöjd med att ha VG och visste att jag aldrig skulle orka springa till MVG gränsen. Jag hade svårt att andas så Patricia lyfte mina armar och hjälpte mig att andas lungnare, tack <3 Agnes forsatte att springa och så säger vår lärare heja nu på Agnes om 4 längder har hon MVG så vi hejade. När hon hade MVG så fortsatte hon att springa och då stängde våran lärare av bandet. När vi sen gick till vår lärare så hade hon tittat fel, jag hade bara fått G och Agnes var mellan VG och MVG grånsen. Snacka om att jag blev sur. NÄSTA GÅNG KANSKE DU KAN KOLLA LITE NOGRANNARE :@ Jag som var så glad när hon sa att jag hade VG och så fick jag bara G. Damp på henne!! 
Hon sa att Moa sprang jätte bra för hon lyfter knappt fötterna och sen när vi måste springa snabbare så länger hon bara på stegen medans jag lyfter benen för mycket. Hon sa också att man nästan vill filma när jag springer för att jag springer så fint men det passar inte så bra när man ska springa mycket utan kanske mer om man måste springa kortare sträckor.
Efter idrotten så slutade vi :) Nu måste jag plugga. Måste typ plugga hela kvällen. HATA

Puss på er sötnosar <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0