...

Det var ganska chill i skolan idag :) För en gångs skulle. På morgonen så hade vi mattediagnos, den gick ganska bra (tror jag) :) Sen hade vi svenska. Vi satt i grupper och läste några uppsattser och i grupperna så skulle vi betygsätta dom. Sen fick vi facit med dom rätta betygen. Min grupp betygsatte alla uppsattser rätt. Efter det hade vi franska. Vi satt och skulle "spå" framtiden i par :P Vi hade kort och varje kort hade ett nummer och så fanns det en text till varje nummer. Vi gjorde det nästan hela lektionen. Jag fick reda på att jag hade fått VG på min läxa som jag lämnade in förra veckan (Y) Trodde att jag skulle få typ G. Min lärare sa att hon skulle vilja att jag skulle skriva så att jag får MVG. Hoppas att jag kan få ett MVG i franska i slutbetyg i 9:an. Måste jobba hårt så kanska jag kan lyckas :) Vid 11:30 hade vi lunch. Vi fick ris och någon biffstroganoff tror jag att det var, det var i alla fall inte gott. Jag fick bara lägga upp riset själv, biffstroganoffen la mattanten upp. Jag kan lägga upp min egen mat. Jag är faktiskt 15 år. Tror ni inte att vi klarar det själva? Lunchrasten gick ganska segt men efter det hade vi slöjd :D Elzka :D Jag gjorde klart mina vantar, eller nästan i alla fall. Ska ta med dom nästa vecka och fixa några små detaljer :) Sen hade vi NO, blää. Vi skulle redovisa det muntliga idag. Hela klassen gjorde inte det idag men jag och Moa tyckte att det var lika bra att få det överstökat. Medans de andra redovisade så ritade jag i min bok :) Tack Benke för att jag kunde låna pennan <3
Vi slutade vi 14:40 :) Inte så lång dag. När jag kom hem så hade mamma köpt ett linne till mig, tack :) <3 Hade redan ett sånnt men fick blekmedel på den -.- Jag hade tvättat ur håret men tydligen så var det kvar lite som missfärgade mitt linne. Ikväll så skulle jag ha åkt och klättrat men måste stanna hemma och plugga till SO provet som vi har på fredag. Jag kan ingenting till det.


Puss//Emmiiizz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0