Torsdag

Imorse så hade luciaträning igen. Det gick bra :) Sen när vi var klara så hade vi missat en föreläsning om stress. Lite synd. Sen hade vi musik och spelade jul låtar. Till lunch så fick vi någon kyckling gryta med ris. Helt okej. Efter lunchen så skulle vi ha hemkunskap. När vi gick förbi hemkunskapssalen så var det rök där inne och det stank rök. Konstigt att brandlarmet inte ringde :O När vi skulle in dit sen så kunde jag inte ens andas det var så äckligt och det stank så att jag började må illa. Någon hade värmt en plastlåda med mat i micron och den hade typ varit i micron förlänge. Vi gjorde glace au four med hallon. Sjukt gott. Medans vi bakade så öppnade vi dörren för att få in lite frisk luft och då höll jag på att frysa ihjäl. Fick reda på att jag hade fått MVG på min hemkunskapsuppgift :D Hoppas att jag får MVG i slut betyg eftersom att jag fått MVG på båda skrivuppgifterna som vi har haft. När vi skulle ha engelska sen så stank vi som haft hemkunskap. Mitt hår och mina kläder stinker fortfarnade rök. Bläää. På engelskan så fick vi tillbaka våra hörförståelse prov. Jag hade fått MVG - :O Brukar typ få G. Blev sjukt glad :D Det trodde jag inte. Vi kollade på film på franskan :) Äntligen så har vi kollat klart på en långvarig förlåvning, 4 månader efter att vi började se den. Vi slutade 10 minuter tidigare :) Till imorrn så har jag franskaläxa och SO-prov :( Vill inte. Sen så har vi nobelfirande imorrn också och efter det luciaträning när alla andra slutar. Ikväll så ska jag till stallet och sen plugga.

Puss//Emmiiizz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0