Blää

Shasha bloggen. Jag lyckades inte gå och lägga mig så tidigt igår och somnade först vid 12. Jag gick upp vid 5 imorse så sov bara 5 timmar. Det var alldeles för lite. Jag åt frukost 5:30 och lunch 6 timmar senare. Då är man liite hungrig... Jag har mått dåligt och kännt mig sjuk nästan hela dagen. Jag skulle ha klättrat idag men jag mådde illa och då blev det ingen klättring för mig. Jag har mått illa till och från hela kvällen :S Blä hata.

Förlåt Junior för att jag gjorde så att du fick en stöt och blev rädd för staket igår men jag fick också en stöt och jag vet att det är obehagligt. Puss på dej Britney och Kasper <33333333 Puss på alla :*


Puss//Emmiiizz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0