Elzka livet

OMG det var varmt i klassrummet idag :O Men såklart så skulle killarna ha på sig sina jackor och öppna fönsterna eftersom att dom tyckte att det var så varmt medans vi som inte hade jackor på oss tyckte att det var skit kallt när dom öppna fönsterna. TA AV ER JACKORNA OCH MÖSSORNA!! Då är det inte för varmt.
På idrotten så hade vi handboll. HATA, jag fattar ingenting. Ingen berättrar reglerna ordentligt och då är det ju klart att jag inte vet vad jag ska göra. Du behöver inte skrika på mig bara för att du vet reglerna och inte jag! Så tråkigt eftersom jag inte fattar vad man ska göra. Vi har handboll på onsdag också :( Idag så var det bara tjejerna som hade handboll men på onsdag så ska hela klassen ha handboll. Vill inte. I början a lektionen så kastade Johanna en boll till mig så det kändes som om fingret bröts först men det gick över ganska snabbt och sen så fick jag en boll i ansiktet av en viss person som också skrek en massa på mig under lektionen. Har ganska mycket läxor den här veckan :S Snart är det lov och då slipper jag skolan i 3 veckor :D (Y) Nu måste jag plugga. Elzka livet

Puss//Emmiiizz <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0