Filmkväll

Fick reda på att vi kommer få fortsätta att äta med papperstallrikar, plastgafflar och plastmuggar i några veckor -.- Får se hur länge det är... Dom kan inte diska och det finns inget varmt vatten så att vi kan duscha efter idrotten. Kul... Men det finns i alla fall kallvatten. På idrotten så dansade vi b.la. bugg. Det gick sådär. Men dom flesta killarna var seriösa :O Vi skulle ha haft redskap men vi hade inte Pia utan Jocke och Mohsen och då blev det dans. Vi dansade med olika personer typ hela tiden så det var bra när det var någon som man inte ville dansa med så kunde man trösta sig med att det bara var för ett litet tag :P På SO:n så kollade vi på något program. Slutade 14:10 och då gick jag hem och åt för att sedan gå hem till Johanna och öva på våran musikredovisning :P Gissa hur mycket vi övade xD aja får se hur det går imorrn då... Hoppas bara att vi inte behöver redovisa för hela klassen. Imorrn så är det luciatågsträning. Jag ska vara med i luciatåget har jag bestämt mig för :P Vid 18:30 så åkte jag, Johanna och Patricia på KU :) Det var filmkväll :) Vi såg på Edward scissorhands. Den var lite konstig men helt okej. Vi fick en massa popcorn :D Det var sjukt gott :) Nu är jag trött. 

Vad har hänt? Saknar allt som hände förut <33333333

Godnatt bitches <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0