Förlåt

Jag hann inte blogga igår. Vid 10:30 skulle Ida och jag åka till stallet och rida med Katarina :D mamma red också :) Jag red Junior, Ida red Lara, Katarina red Hallona och mamma red Frida :) sjukt roligt. Vi tog några bilder också. Kanske lägger upp några här i bloggen sen :)

 Jag och Junior <33333
Älskar dig min bebis <33333333

Vi var i stallet till typ 15 :P Mamma grillade fläskkotletter till middag. Såå gott :) Sen började vi kolla på snabba cash men jag hann inte se hela för då kom Johanna :) <3 Hon var hos mig till typ 23:45 eller nått sånt :P Vi snackade en massa och smsade med några ;) Alltid lika kul att vara med dig <333

Idag så var vi och klättrade på morgonen. Det gick inte bra. Jag var trött och orkade ingenting. Efter det åkte vi till kista och shoppade :D slösade 700 kr :O :P men men ibland måste man shoppa också :) Emmiiizz älskar att shoppa så länge hon slipper betala :P Men det tycker väl alla :) Jag har typ inte gjort någonting sen jag kom hem :P Eller jo, testat det jag köpt och sen så gick jag ut med Ida och hunden :) Det var faktiskt inte så kallt ute :)

 En muppig bild på mig men man ser i alla fall vad jag har köpt :P

Halsduk- ginatricot 99kr
Linne- bikbok- 99kr
Adidas byxor- stadium 399kr

Jag köpte även ett vitt linne från bikbok för 99 kr.

Sen fick jag ett par skor till stallet. Dom behövde jag inte betala :)

Bäst att jag slutar skriva nu innan det här inlägget blir alldeles för långt.

Ha det bra
Puss//Emmiiizz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0