Hemma :)

Jag hade tur idag :) Fick ett linne, en nyckelring och en tjocktröja. Linnet finns inte att köpa i några affärer utan det fanns bara ett visst antal och det gick bara att få under det här evenemanget. Nyckelringen ser ut som en klättersko :P Och tjocktröjan kostar 800 kr att köpa :O Men nu så kastade dom ut den i publiken och jag hade turen att få den :D Sen så träffade jag Daniela som jag inte sett på evigheter :) <33 Det var sjukt kul att se henne igen :) Sen så täffade jag Rasmus som jag inte heller har träffat på länge <3 Han var lika possitiv och glad som vanligt :) Kul att se er. Träffade även många andra trevliga personer :) På det här evenemanget så kunde man prov klättra olika klätterskor. Jag kunde ha 33 på 3 olika par klätterskor :O Men hade sjukt ont i fötterna efter det. Foten värkte när jag hade tagit av dom och gick för att lämna dom :P Men det var roligt att få träffa så många som jag känner :) Det gick sådär att klättra, men jag var desto duktigare på att vara social ( som vanligt :P ) haha :) snart ska jag väl sova måste upp 5:10 imorrn :S

Ha det bra
Puss//Emmiiizz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0