Home :)

Nu är jag hemma igen. Eller rättare sagt för 1 timme sen men har duschat och ätit. Jag red Junior <3333333333 Jag red barbacka :D Hans ryggrad var ganska spetsig men det var okej ändå :) När vi värmde upp på långa tyglar så smackade någon på sin häst så att Junior stack iväg i trav :P Han tror att så fort någon smackar måste man öka farten. Han tänker inte på om det är jag eller någon annan utan tror att allt är menat till honom. Det var sjukt roligt att galoppera. Hans galopp är såå underbar <3333333 Jag släppte ut mina bebisar, Britney och Junior i sina hagar efter min lektion :) <33333333 Nästa vecka ska jag rida Rosa. Han är ganska rolig att rida. Min syrra ska ha Junior. Jag är så sjukt avundsjuk. Jag vill ha honom. Jag har insett att jag är en väldigt svartsjuk person. Jag vill inte vara det :S Jag blir svartsjuk för allt möjligt :S Inte bra.

Puss//Emmiiizz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0