KALLT!

Fy f*n vad kallt det är ute. Det var 13 minusgrader när jag gick till skolan imorse. Jag lärde mig att man inte ska ha tajta jeans när det är så kallt för benen domnar bort och det är inte skönt. Fick tillbaka ett nationellt tränings prov (eller vad man nu ska kalla det) idag. Fick bara G+ :O Inte bra. 8 styckna  fick EUM (ej uppnådda mål) så är glad att jag inte var en av dom. På franska hade vi vikarie och kollade på film (Y) Vi kollar fortfarande på en långvarig förlovning :O Vi började kolla på den i Augusti :O Bevis: http://emmiiizz.blogg.se/2010/august/utkast-aug-31-2010.html#comment Jag kommer inte ihåg någonting från början av filmen och sen är den sjukt konstig så man fattar ingenting :S På lunchen så gick jag och Johanna hem till henne för att äta :) Vi åt nudlar. På slöjden så gjorde jag klart mina tofflor, äntligen.

 

Dom belv lite små -.- Men min lärare sa att dom töjer sig och blir större när jag har använt dom några gånger. Det var inte det tyget jag ville ha från början men jag tycker att dom blev bra i alla fall :) På NO:n så fortsatte vi att jobba med hjärtat. Jag jobbar med Mardin och Moa. Vi slutade 14:40 :) Snart ska jag äta.

Ha det bra
PUSS//Emmiiizz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0