Lizzy <33333333

Saknar dig. Kom tillbaka. Vill ha dig här nu. Hoppas att du har det jätte bra i himlen. Jag tänker på dig varje dag. Varför går tiden så fort? Jag växte upp med dig. Du fanns alltid där. Du lyssnade om man pratade med dig och la huvudet på sne. Saknar dig såå. Du blev 17 år. Du försvann ur mitt liv när jag var 13 år. Jag grät i flera dagar när du avlivades för att du inte mådde bra. Jag ville ha kvar dig men det gick inte. Jag kommer ihåg hur du gick runt när man hade gått och lagt sig och kunde höra dina tassar trippa runt på golvet. Den 14/8-08 försvann du till himlen. En hemsk dag för mig. Även om du inte finns här längre så älskar jag dig. Du kommer alltid finnas i mitt hjärta. Du har tagit endel av det som bara tillhör dig och det kommer alltid göra det.     

R.I.P Lizzy <3333333333333 









Puss på dig <333333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0