Prao

Nu är lovet slut :( Jag behövde kliva upp 5:20 imorse :O Trodde jag skulle dö när jag insåg det igår kväll men det var helt okej. Jag trodde det skulle varit värre än det var. Jag blev trött senare på eftermiddagen men var ganska pigg imorse. Jag blev hämtad 6:00 för att åka till märsta. Där fick jag vika kläder, skriva någon faktura, rensa papper och ritningar. Jag fick skjuts till märsta station vid 13:30 och åkte tåg hem. Har varit sjukt trött och kännt mig sjuk sen jag kom hem. Jag har tittat på tv och suttit vi dator hela tiden jag varit hemma :P Typ alla rökte i verkstan så jag kan fortfarande känna röklukten i näsan när jag andas in. 

Puss//Emmiiizz



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0