Skola igen

Idag så var det skola igen. Tänk vad fort 3 veckor kan gå. Om typ 4 veckor har vi lov igen :) Idag så skulle vi redovisa våra praouppgifter. Det gick ganska bra. Sen så fick jag reda på mitt resultat på mitt SO prov. Jag hade VG+ (Y) Sen fick vi tillbaka någon matteuppgift/prov. Jag hade 48/52. Han hade inte skrivit något betyg eftersom det bara var baskunskaper. Fick även tillbaka mitt NO prov. Jag fick MVG :D Jag blev lite förvånad för jag pluggade inte så mycket till det provet men är skit glad att jag fick MVG i alla fall. På idrotten så hade vi redskap. Jag tycker det är roligt med redskap :) Men det var skit läskigt när min lärare tyckte att jag skulle stå på händer på en bänk (i och för sig mot en vägg men ändå) Vi ska ha redskap på onsdag också (Y) Nu ska jag göra min mattläxa. Jag ska räkna ut volymen av mitt rum.

Puss//Emmiiizz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0