Söndag :)

Idag så har jag varit i stallet hela dagen =) Jag red Rosa och vi hoppade. Det kändes som om han gick på tuggummi hela lektionen för att han var såå seg även fast jag använde spöet på honom. Men han hoppade ganska bra i alla fall =) Helena la några koner under hindret och sa "ta ett extra tag i manen i fall dom hoppar väldigt högt eller vägrar" Ida red Ulla och skulle hoppa före mig hon ramlade av :S Ulla sprang mot hindret och tvärnintade så Ida hängde runt Ullas hals och då blev Ulla rädd för henne och började springa bakåt. Det var då Ida ramlade av. Tur att du inte ramlade in i hindret eller skadade dig. Jag skulle hoppa efter henne så jag höll i mig ordentligt i manen och mycket riktigt så tvärnitade Rosa också. Flera gånger -.- När han till slut hoppade så var han 3 meter över hindret så att hindret inte skulle attakera honom. Nästa gång vi skulle hoppa det var han tveksam men hoppade i galopp med hjälp av många smackningar från mig. Efter vi ätit så flummade vi massor. hahahaa :D ni är såå bäst <3333

en bild från idag :) <3333



Ha det bra
Puss//Emmiiizz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0