Sova?

Idag så har jag vart i stallet :) Hade roligt som vanligt Katarina, Ida och Johanna :) Jag red Hallona och hon var duktig. Lite seg bara men piggnade till i galoppen. Vi red för en annan ridlärare, Linda. Hon var jätteduktig :) Hon gav sig inte förän man gjorde rätt. Får se hur mycket träningsvärk jag kommer ha i magen imorrn :P Hon sa att vi skulle luta oss så mycket bakåt att vi behövde spänna magen för att inte ramla bak när vi arbetstravade. Det var jobbigt men bra träning. 
Nu är jag trött och har kännt mig lite smått sjuk hela dagen :S Jag vill inte bli sjuk. Ska kanske gå och sova snart. Känns som om jag kommer däcka plus att jag ska upp 5 imorrn.

Godnatt <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0