Tråkigt liv

hej alla bloggläsare (har ju så sjukt många läsare) är lika trött idag som jag var igår. Det har inte hänt något speciellt idag. Lite jobbigt väder bara. Hoppas att den här snön som kom idag stannar kvar för det är bättre än att den smälter och sen kommer det ny snö igen. Desutom så gillar jag snön så länge dom inte kastar snöbollar i klassrummet.
Jag har tråkigt och kommer inte på något att göra. Jag vill sova men om jag somnar nu så kommer jag vara vaken hela natten och det vill jag inte. Jag skulle behöva göra hemkunskap också -.- såå j*vla tråkigt. Man ska göra en budget igen -.- men ska försöka att få det att bli lika bra som det förra arbet då jag fick MVG (a) :D

Ha det bra
Puss//Emmiiizz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0