Stallet :)

Sha sha bloggen ;) Jag har varit upptagen hela dagen idag så det är skönt att vara hemma nu :) Jag vakande ganska tidigt och kunde inte somna om så det var lika bra att gå upp. Efter att jag hade ätit lunch så stack jag, Ida och mamma ut till stallet och red :D Jag red Junior <33 Han var upptagen med att äta när jag skulle hämta honom i hagen men när jag hade ropat flera gånger så kom han sakta fram till mig :) Då  så höll han på och puffa på mig :P Han är sååå sööt. Jag älskar verkligen honom. Han är bäst <333 Fick även träffa min andra bebis, Britney som också var sjukt söt och gullig mot mig idag :D <333 I stallet så var Junior nyfiken på allt :P När vi skulle gå ner till tältet och skulle ut genom stalldörren så låg det en vattenslang som lät så han blev rädd för den. Han trodde att den skulle äta upp honom :P Tillslut lyckades jag övertala honom att vi faktiskt kunde gå ut även om slangen låg där. Men han var på helspänn hela tiden och var beredd på att sticka. När vi hade ridit klart så var hästarna svettiga och behövde ha täcken på sig. Junior var bara för söt i sitt för stora täcke <3333
När vi kom hem så åt vi och sen stack vi iväg för att klättra. Det var skit långa köer -.- Jag hatar bilköer. Det gick ganska okej att klättra. Känner mig ganska lat men jag har på sista tiden kännt mig väldigt trött hela tiden. Både i huvudet och kroppen. Det går nog över snart (hoppas jag) När vi hade klättrat klart och skulle till bilen så regnade det, igen. Jag älskar verkligen vädret i Sverige. Nu ska jag kolla lite på tv.

Puss//Emmiiizz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0