...

Jag känner mig lite duktig för jag har försökt att göra lite hemkunskap nu på kvällen men det har inte gått så bra. men jag försökte i alla fall. Jag fattar typ ingenting av vad vi ska göra. Vår hemkunskapslärare gör mig helt förvirrad med alla uppgifter :s Nu vet jag inte vad jag ska göra. Jag börjar få lite ont i huvet igen. Har haft ont i huvet till och från hela dagen. Imorse så ilade det i bakhuvet :s Inte kul. Jag vaknade 6:30 imorse och var pigg och jätte hungrig :O Jag tänkte inte gå upp så jag läste i 1 timme och sen försökte jag somna igen. Det gick inte :P Jag klev upp 9 och 9:30 höll jag på att dö för att jag var så hungrig så jag gick och åt frukost.
Imorrn så ska jag och Ida till stallet :D Hoppas bara att Frida mår bättre <33 Det skulle vara skönt om leran i hagarna frös och det kom snö. Hagarna är så sjukt leriga och en del hästar är inte så snälla för när man släpper ut dom så får dom jättebråttom till sina kompisar och då springer dom till sina kompisar så fort man har släppt dom och då stänker leran så man får lera överallt. Om det fryser så stänker leran inte i alla fall :P
Nu hittar jag inte min kamera -.- jag använde ju den tidigare idag... Nu är det bara att leta. Jag fick i alla fall något att göra ;)

Puss//Emmiiizz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0