skola

Igår kväll mådde jag verkligen inte bra men idag har det varit mycket bättre.
Jag red Hallona idag. Hon var duktig. Vi jobbade med framdelsvändningar och skänkelvikningar. Hon var lite seg men annars så gick det bra. När jag och Katarina skulle fylla på Chevals vatten i hagen så råkade jag spilla vatten så det kom på mina ridbyxor :S Det blev sjukt kallt när det rann vatten innnanför mina chaps. Hade tur för skulle hem typ 30 minuter senare så det han inte bli så kallt i alla fall. Frida mår fortfarande inte bra. Hon äter bara liite grönt gräs. Hon är en av dom i stallet som i vanliga fall har störst aptit. Krya på dig <333 Imorrn ska jag till skolan. Har inte varit där på 3 veckor nu så det känns lite konstigt men det blir skönt att inte behöva gå upp 5. Hoppas att vi får reda på alla provresultat. Nu ska jag fixa lite praouppgifter som jag inte gjort än :P

Puss//Emmiiizz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0