Hata skolan -.-

Imorse så kom Patricia hem till mig och sen mötte vi Johanna när vi skulle gå till skolan <3 På vår andra lektion så får vi reda på att vi inte kan gå på toa i skolan :O *PANIK* hahah Bara därför så behövde jag verkligen gå på toa -.- Hade dom inte sagt något så hade jag säkert inte behövt. Men efter det hade jag franska och sen var det lunch. Vi fick äta från små papperstallrikar och med plastgafflar och dricka ur plastmuggar eftersom det inte fanns något vatten så att dom kunde diska. När vi hade ätit så bestämde jag och Johanna oss för att gå hem till mig för att kunna gå på toa. Lova följde också med. Tur att man har nära till skolan. När vi kom tillbaka till skolan så fick vi reda på att vattnet funkade igen -.- Resten av lunchen så skulle jag och Johanna öva på vår musikredovisning som vi fortfarande inte har gjort. Vi övade inte så mycket utan pratade typ bara (a) Sen frågade vår musiklärare om vi ville vara med i lucia tåget. Jag vet inte om jag ska vara med. Vad tycker ni? Sen hade vi slöjd :D Jag fortsatte med mina vantar. Fick reda på att vi inte kommer få vårat tyg som vi beställde när skolan började för att vår syslöjdslärare inte har fått tillräckligt med pengar så att hon kan beställa det :@ Fick seriöst DAAMP då. Kunde hon inte ha sagt det liite tidigare? Vi har gått och väntat på det i flera veckor och hon har sagt att hon har beställt det men nu så säger hon att vi inte kommer få det :@ Sen när jag satt och virkade mina vantar så frågade hon om jag hade löshår eftersom att mitt hår har blivit så långt :P Men det är naturligt :D hahah första gången jag gilla mitt hår. Efter slöjden så skulle jag till våran studie och yrkes vägledare så jag missade No lektionen :) Men jag fick vänta på henne i 15 minuter eftersom hon var sen -.- Sen hade jag mentorstid. Har bara det en gång den här terminen :) Men då var min mentor 10 minuter sen hon med -.- Var hemma vid 15:15 och då fick jag skynda mig att äta och packa mina saker eftersom vi skulle och klättra och vi ville åka före alla köer hade blivit så långa. När vi kom fram så mötte vi Jimmy på parkeringen. Helt plötsligt medans vi pratar så blåser det så mycket att jag "kastades" framåt. hahahaha höll på att garva ihjäl mig. Jag har aldrig blåst bort förut xD Det gick helt okej att klättra. Lägger kanske upp någon bild här sen :) Bäst jag slutar skriva nu innan det här inlägget blir alldeles för långt

Puss på er
//Emmiiizz


Kommentarer
Postat av: Ida

Va me på luciatåget!!! =)

2010-11-23 @ 21:12:45
Postat av: Anonym

Va me på luciatåget!!! =)

2010-11-23 @ 21:13:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0