<3333

Idag så har jag varit hemma hos  *****. Första gången jag var där :) Vi trängde ihop oss i en fåtölj och kollade på filmen tretton ( mysigt ;) ). Den är bra tycker jag :) Det är andra gången jag ser den. Efter filmen så snackade vi mest ;) Tack för att du följde med mig när jag skulle hem <333 Jag hade det bra hos dig, hoppas bara att du hade det med mig. Snälla berätta vad du faktiskt tycker om mig på riktigt. Jag kan fortfarande känna din doft på min tröja :) När jag kom hem så gjorde jag ingenting alls. Jag hade ingen ork att göra något så jag satt och lyssna på musik och kollade på julklappar. Det är ju jul snart :O Snart måste man åka och köpa julklappar också. På kvällen så var vi och hälsade på hos farmor, farfar och jonna. Jonna är min faster :) Nu så vet jag inte vad jag ska göra. Önskar att du var här med mig nu och kunde få mig att bli så glad som bara du kan. Jag önskar bara att du gillar mig också. Vad du tycker om mig vet jag fortfarande inte. Vill bara veta om det du skriver är sant eller om det inte är det. Du är inte samma person IRL och på sms. Vem är den riktiga DU? På sms kan du säga en massa saker du vill göra men IRL så verkar du inte vilja göra något av det du skriver. Vill bara veta vad du egentligen vill <33333

Puss//Emmiiizz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0