Stallet :)

Hej :) Vi hoppade idag på ridningen :D Det var skit roligt :D Jag red Junior. Min bebis <3333 Han var såå duktig. Han hoppade allt han skulle i galopp. Jag var så stolt :P Vi hoppade inte så högt men ändå :) Vi hoppade ensamma medans dom andra stod på kö och väntade. Jag hoppade och lyckades inte få stopp på honom tillräckligt snabbt och han ville inte svänga heller så jag red alldeles för nära Frida så mitt ben blev mosat mellen honom och Frida. Han sprang snabbt därifrån medans Frida "skrek" och började sparka bakut mot Junior. Hade himla tur som inte blev träffad av hennes hovar. Efter ridlektionen så släppte jag ut Junior i hagen. Man såg ingenting i mörkret. Är sjukt glad att jag hade en pannlampa så att jag kunde se lite i alla fall. Imorrn så ska jag, Katarina och Ida rida :D Jag ska rida Junior, Katarina ska rida Hallona och Ida ska rida Lara :) <33 Sjukt roligt :D 

Puss//Emmiiizz <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0