Blogga? :O

hahah, hejhej glömde bort bloggen i helgen :P får blogga om allt nu då :)

I lördags så var jag med Johanna på kvällen och vi bestämde oss för att gå ut så vi gick bara runt i Väsby :) efter någon timme så gick vi till södervik och där träffade vi Jimmy och Jonte och efter ett tag kom Svahn, Benke och Mack. Alla dom mobbade mig eller retade mig eftersom jag inte tog moppen dit. Dom sa att jag inte vågar köra osv. Så jag tröttnade på att dom alltid säger att jag inte vågar köra moppe så jag och Johanna gick/sprang hem till mig bara för att hämta moppen. Sen stack vi till södervik igen och då hade Lova, Jimmi, Kardan och Ville också kommit. Alla spelade fotboll. Sen åkte flera därifrån för att hämta lite saker. Efter ett tag kom Amber och Andreas och då kom typ alla tillbaka. Vi snacka lite och sen stack typ alla hem, jag och Johanna stack hem till mig :D <3 Vi var hos mig någon timme och sen stack hon hem till sig <3

I söndags så var jag i stallet och red ut med Ulla och hoppade med Dante efter lunch :D På kvällen så skulle jag och Johanna varit med en viss person men h*n kunde inte komma så vi gjorde inget vi heller <3 Jag var såå trött jag däckde totalt vi 21:30 :O

Igår i skolan så hade vi orientering -.- inte kul :( men sen på lunchen så gick vi till mig  och åt och flummade hahaha :) <3 När jag kom hem så behövde jag plugga :('

Idag så hade vi nutidsorientering på morgonen. Det gick inte bra :( och före lunch så hade vi franskaprov :( det gick inte bra. Jag fick jätteont i magen efter lunch :(

Oj det blev ett riktigt långt inlägg haha :)
PUSS//Emmiiizz

Kommentarer
Postat av: Johanna

Sv; Asbra! :D<3

Försök att övertala honom nu ;)

2010-10-05 @ 17:13:10
URL: http://traumatiized.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0