Lördag :)

Idag så har jag inte gjort så mycket. Var och åt middag och fira Fabian o Tomas, Grattis i efterskott. Kom hem för typ en halv timme sen. Imorrn så ska jag till stallet och får träffa mina bebisar :D Hoppas att det är bättre väder än förra veckan.


Jag förstår inte vad du vill. Ena stunden är du på ett sätt men nästa på ett annat sätt. Jag blir helt förvirrad. Har jag gjort dig något? Jag vill att det ska funka mellan oss men just nu känns det inte alls bra. Om du inte vill vara med mig så säg det rakt ut istället för att komma med ursäkter/undanflykter varje gång vi ska ses. Hellre att du säger att du inte gillar mig än att du låtsas att du gillar mig. Om du bara gillar mig som kompis så visst men var ärlig med det då. Jag blir inte sur om du säger det nu men om du låtsas och jag får reda på att du inte gillat mig i efterhand så kommer du såra mig sjukt mycket. Sanningen kommer alltid fram förr eller senare så var ärlig nu.
Var tvungen att skriva av mig lite.

Puss//EmMiIiZz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0