heej :)

hej igen!
Glömmer bort bloggen hela tiden. Ska försöka skärpa mig och blogga i alla fall en gång om dan. Den här veckan har vi haft flera läxförhör och prov -.-
I tisdags så hände inte så mycket i skolan och hemma så pluggade jag. I onsdags så klättrade jag efter skolan annars så hände inte så mycket. Igår så redovisade jag och Johanna vår låt för vår musiklärare. Hoppas att man får bra betyg :) Sen var jag i stallet och red Frida. Vi hoppade studds, jag trodde det skulle gå rätt så dåligt eftersom Frida är en fjording (arbetshäst) och inte en hopphäst men hon var jätteduktig :D hon hoppade 3 kombinationen i en bra galopp :D <3 Hon fick anstränga sig men gjorde som jag sa åt henne <3 Duktig häst :) <3 När jag kom hem så pluggade jag liite :P Idag så skulle vi läsa högt på franskalektionen, det gick inte så bra. Efter det så hade vi NO- förhör och  sen kollade vi på film på SO'n :) efter lunchen så hade vi engelska prov, det gick jättedåligt! På svenskan så hade vi nationella läsförståelse :S inte kul! Sen hade vi bild. Jag fick inte ha min stol för mig själv utan mosade en persons ben istället. Slutade 15:00 :S  Sen jag kom hem har jag inte gjort någonting speciellt, tråkat vid datorn mest

Ha det bra
PUSS//Emmiiizz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0