Hjälp?

Jag orkade inte blogga igår kväll. Jag var med ***** på dagen <3 Hoppas att du också hade en bra dag som jag hade :)
Idag så har jag inte gjort någonting på hela dagen. Kom aldrig på något att göra.


Nu på kvällen så har jag varit ganska deppig :S Försökte smsa dig men du ville visst inte smsa med mig <3
Jag vet inte vad jag ska göra. Skulle vilja spola tillbaka tiden några år, så man kan göra om allt till det bättre men tyvärr så går det inte. Jag fattar inte vad jag har gjort för fel. Du får säga det till mig, jag kan inte ändra mig när jag inte vet vad som jag har gjort!!

Jag vet inte hur jag ska hjälpa er men jag vill bara att ni ska må bra <3
Jag finns här för dig Johanna om du vill prata <3333 Älskar dig gumman <33
Jimmy du får inte dö <3 VARFÖR? vad har hänt :( <33
Jag orkar inte allt blir bara fel just nu! Vad ska jag göra?? Jag orkar verkligen inte!! Jag trodde bara att det var jag som mådde skit. Ni får inte må dåligt <333
Jag gör vad som helst för er, ni är bäst <333 Kan inte leva utan er <3333333



Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag älskar dig också<3

Du kan också prata med mig om allt, och så menar jag allt. Du kan messa mig mitt i natten, du kan ringa mig eller var som hellst! Jag kommer alltid finnas där för dig.



Jag mår verkligen inte bra nu, och det kanske du har märkt.. Men jag vill inte att du ska må dåligt pga mig. Du gör säkert inte det, men ändå. <3

2010-10-23 @ 23:57:18
URL: http://traumatiized.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0