Stallet <3

Heeej =) Idag så har jag varit i stallet typ hela dagen =) På morgonen så regnade det -.- igen, men tack och lov så slutade det efter ett tag.
Vi hoppade och jag red Rosa =) Han var jätteduktig <3 Vi hoppade studs med 3 hinder =D sjukt roligt men jag vill hoppa högre =P Vi hoppar runt 50 cm. Men vi jobbar mycket med vägar så det är väl okej. Junior var såå gullig imorse. När jag gick in i hagen kom han fram till mig och puffa på mig =) Han ville in. Han vet att inne i stallet så finns det mat och andar gosaker i krubban. Han är alltid lika söt. Alla hästar var såå skitiga och leriga men han var inte alls skitig =P Jag tror inte att han gillar lera. Jag fick träffa alla mina bebisar, Britney, Junior och Kasper <3333 puss på er <33 Gillar alla men er gillar jag mest. När jag kom hem så var mina NYTVÄTTADE ridkläder leriga igen -.- Varför ska det vara så lerigt? Inte kul. Det kan väl börja snöa. Då slipper man leran.
Jag lyckades få stötar idag igen av staketen. Jag trodde inte att blött trä leder ström men tydligen så kan det leda ström. Tack och lov så var det inga rejäla stötar. Efter middagen så har jag inte gjort något speciellt.

Puss//Emmiiizz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0