Stallet :)

heej bloggen :P
Jag hann inte blogga igår för först var jag i skolan och hade 2 prov :O Men det kändes ganska bra och sen var jag med johanna :D <3 Vi drev med några på msn :P
Idag så hade vi hela skolan skriver, så min klass satt och skrev i 3 timmar :O men man fick ta 20 min rast där emellan såå lång rast, väldigt generöst av lärarana.  Sen var vi på konsert i kulturhuset :) Den var ganska bra. Det var sollentuna gymnasium som upptädde. Jag var hemma 14:15 :) Efter middagen så åkte jag till stallet. Först så hoppade jag med Hallona i en timme och sen  red jag Junior en timme dressyr :) Nu är jag sjukt trött, ska nog gå och sova snart.

Ha det bra
Puss//Emmiiizz

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hahaahah



c: vem ska hon rida då? ;)



xD

2010-10-29 @ 14:33:42
URL: http://traumatiized.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0