Prov :(

Hello :) imorse så hade vi matteprov mattetest :/ Det kändes faktiskt ganska bra så det är bra :) på svenskan så blev vi indelade i grupper och skulle argumentera för och emot "gated comunities" Det var skönt vi vi snackade mest hela lektionen :) På franskan så skulle vi skriva en text om Sverige, men vi har precis läst en dialog om det i textboken så man kunde sno flera meningar därifrån :) Mitt och Johannas tyg hade fortfarande inte kommit till syslöjden :@ Nu börjar jag bli riktigt arg och irriterad på att vänta! Snart har halva terminen gått och vi har fortfarande inte fått det tyg vi beställde första veckan vi hade syslöjd. På no'n så gjorde vi lite uppgifter.
Imorrn så har vi SO-prov eller vad man nu ska kalla det och No-prov :S Inte kul.  Har pluggat so i 1,5 timme idag :S såå tråkigt. Vi jobbar med första världskriget, inte min grej... Nu ska jag duscha.

Puss//Emmiiizz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0