Fredag och lördag :)

Hej!

Förlåt att jag inte blogga igår men jag hann inte. Skolan var jättetråkig (som vanligt :P)  :( På engelska lektionen så var alla jättetrötta, ingen orkade jobba och helt plötsligt så började brandlarmet att tjuta. Hela klassen började jubla av lycka haha :) Sen på kvällen var jag hemma och gjorde inte så mycket och så fick jag ett sms att jag skulle gå ut och när jag gick ut var Larissa där :) <3 Så vi stack iväg på hennes moppe till Jet och träffade Svahn, Benke, Robin, Adde och Jonte. Sen så skulle Adde typ hämta något hos sig så vi åkte hem till honom och sen till ett dagis men jag och larra stannade inte kvar på dagiset med dom utan stack hem till henne istället :) Där kollade vi på tv och efter typ en timme så gick jag hem och duschade och sen gick jag och la mig

Idag så har jag städat och knarkat en låt sååå braa Hej baby med Pitbull <3
Imorgon ska jag till stallet och träffa Katarina och sötnosarna Britney, Junior, Kasper och många fler :D <33
Kanske bäst att jag slutar skriva nu innan inlägget blir alldeles för långt ;)

Pusss//Emmiiizz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0