Friday Night <3

Hejhej :)

Jag hann aldrig blogga igår så jag får väl berätta vad som hände nu :)
Igår efter skolan stack jag hem till Larra<3 Efter ett tag åkte vi på hennes moppe hem till Svahn, där träffade vi Benke, Svahn och Jonte. Några minuter senare åkte alla till ica och handla utom Larra och jag vi stanna kvar utanför ;) Sen åkte vi till södervik och skulle spela fotboll. Vid södervik träffade vi Ville och Benke åkte och hämtade Melissa. Robin kom också efter ett tag :) Det blev mörkt rätt så tidigt så vi var tvugna att åka hem för man såg inte så mycket :P Larra skjutsade mig och Robin till Robin och sen åkte hon och jag hem till henne :) Riktigt rolig kväll :D <3

Idag så har jag gjort läxor :S och blekt håret :) det blev riktigt ljust :) imorgon så blir det stallet :D

Ha det bra
Puss//Emmiiizz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0