hejhej

Hejhej :)

Glömde att blogga igår så får berätta vad som hände nu. Skolan var sådär. Jag blev sur på slöjden eftersom mitt och Johannas tyg inte hade kommit än :( Sen när jag kom hem så pluggade jag och efter någon timme så skjutsade jag runt Ida på moppen :)
Idag så hade vi egetval (eller vad man nu ska säga :P) på idrotten så jag och Johanna stack ut och sprang :) Sen hade vi lunch men det var fiskpanetter i skolan så vi bestämmde oss för att gå och äta pommes :D Efter lunchen så hade vi SO-prov :( Det var inte roligt :( Men när vi var klara med provet så fick vi gå hem så jag slutade typ 14:20 =) <3

Ha det bra!
Puss//Emmiiizz

Kommentarer
Postat av: You'r baby

2010-09-29 @ 17:52:55
URL: http://music4liife.blogg.se/
Postat av: You'r baby

oJ! det var jag som skickade det innan xD men nu fick min syrra en liten länking (a) xD



Men jag kommer att få IG på so provet!! :O Allting gick åt helvete!

2010-09-29 @ 17:53:50
URL: http://traumatiized.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0