23:18

Idag i skolan så hade vi först engelska men vi skulle läsa i våra svenska böcker vilket typ inte gick eftersom att det var så stökigt i klassrummet när vi inte hade en lärare där. Sen hade vi en stökig matte lektion och sen idrott. Vi hade bip test på idrotten. Tjejerna fick välja att springa med killarna eller sprina sen. Jag ville bara springa med tjejerna så jag och Johanna väntade. Det slutade med att det bara var hon och jag som sprang sen :P När vi var klara så bytte vi om och sen åt vi. När vi hade ätit så var det en timme tills vi började igen -.- Så vi gick ut och satte oss i solen och snackade, najz :D På SO:n så blev vi indelade i grupper. Vi ska göra ett grupparbete i religion. Jag ska jobba med Agnes och Mardin. När jag kom hem vid 14:15 så la jag mig i sängen och läste i min svenska bok i typ 1 timmer och 35 min. Sen åt jag och fixade lite i typ 1 timme och sen så läste jag vidare i boken. Läste i ca: 4 timmar och skrev 2 loggar -.- Är nästan helt klar ska fixa det sista imorrn. Är trött nu ska försöka att gå och sova snart. Imorrn så ska jag till stallet och hoppa med MonAmi :D

Puss//Emmiiizz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0