Focksta

Hoppas att ni har haft en bra dag i solen idag :) Jag har varit med älsklingen och klättrat. Vi var och klättrade i focksta :) Det var roligt men varmt. Känns att våren är här :P När vi kom hem så fixade vi mina ridstövlar :P Jag började tvätta dom men det slutade med att Ida puttsade klart dom, tack! Nu är dom jättefina :D Imorrn så ska jag och Ida hopptävla i stallet. Jag ska ha Junior :D Jippi, vi ska vinna. Dom andra får slåss om dom andra platserna för första platsen är min :D Haha men vi får se hur det går. Om jag inte vinner så tänker jag i alla fall vara snyggast ;) Fast såklart så ska jag vinna :D Alla får hålla tummarna för mig imorrn <3 Nu ska jag försöka att få liv i älsklingen. Bloggar mer imorrn. Godnatt sönosar <3

 En bild från idag, kanske lägger upp fler imorrn <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0