Måndag 18/4-2011 <3

På måndagen så bestämde vi att vi skulle träffa M****** och då blev det bråttom. Hade inte fixat mig på hela förmiddagen så fick skynda mig jätte mycket. Sen kom mamma och hämtade oss. Vi fick typ springa till bussen. Jag ville egentligen fixa mig lite till men hann inte gör det. Bussen var typ 10 min försenad -.- Vi hade skyndat oss i onödan menmen. Sen åkte vi buss till Vallentuna och sen åkte vi tåg. När vi kom fram så bestämde vi oss för att åka till Täby centrum. Vi visste inte hur man skulle åka dit så vi provade att åka tåg tillbaka till Täby kyrkby. Där försökte vi hitta en busshållplats. När vi till slut hittade en så såg vi att bussen till Täby centrum gick om 20 min men det var bara att snällt vänta. När vi kom till Täby centrum så åt vi och gick runt lite. Ville gå på toa men det kostade -.- Taskigt att det bara kostade för mig och inte för dom bara för att dom är killar -.- Menmen. Sen tog vi tåget hem. Blev omvägar hela tiden eftersom att vi inte hittade. Men vi kom i alla fall hem ;) När vi till slut kom tillbaka till Vallentuna så ser vi hur våran buss går. Vi satt på tåget för dom hade inte öppnat dörrarna än. När vi kollade när nästa buss gick så gick den inte fören 20:16 och klockan var 18:46 -.- Jag frös och vägrade att vänta på nästa buss. Tur att man har en så snäll pappa så att han kunde komma och hämta oss, tack. När vi kom hem sen så tittade vi på TV. Var trött så dog typ i soffan och tittade först på Total Blackout sen Ullared och sen CSI. Jag brukar aldrig titta på CSI. Jag vaknade på natten och hade haft en mardröm och när jag försökte få kontakt med älsklingen så reagerade han inte. Han svarade mig ena sekunden och när jag försökte prata med honom nästa så typ sov han igen. Kändes som om han var död. Skakade på honom men ingen reaktion. Han vaknade ett tag senare och kom inte ihåg någonting av det han sa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0